Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
MODEL: 80 B4
SILNIK: 1.9 TDI 1Z
MOC: 90KM +
MODY POD MASKA: brak katalizatora, wolna odma, zaślepiony EGR, wtryski 0.205 AFN, komp 16bit+RevLimiter(odcięcie) soft by Kostrz
ZAWIESZENIE: gwint FK, poliuretanowe tuleje wahaczy
UKŁAD HAMULCOWY: seria z ABS (w garażu czekają zaciski S2)
KOŁA: lato Avus II 18" 8J
NADWOZIE: front V6, polerowana końcówka wydechu, lampy USA tył
WNĘTRZE: półkubełki od Audi A4 B5 w czarnej skórze, boczki ostatni lift, 4x elektryczne szyby, podgrzewane fotele, klima, dodatkowe zegary, kierownica Audi A6 C5 Sline, deska na dwie poduszki, czarna podsufitka
AUDIO: radio Sony Xplode + głośniki Blaupunkt (schowane pod zrezaną półką), mała tuba rockford fosgate
ZMIANY PRZEPROWADZONE: front V6, dostawienie dodatkowych zegarów, zmiana programu wraz z komputerem, gwint, zmiana wnętrza na kubełki od A4 B5 w czarnej skórze, 4x elektryczne szyby, zmiana dywanu wnętrza, obicie podsufitki na czarno
PLANY: zderzaki od s2, przednie hamulce: teraz będą S2, w późniejszym planie od Porsche Panamera, klatka rollbar, skręcane koło, ori soczewki, zmiana koloru, swap silnika na 4.2 V8 ABZ razem z tym swap napędu na quattro, po malowaniu szyba tył z podgrzewanym logiem quattro, tak samo "trójkąciki"
-dzień po zakupie:
-po przerejestrowaniu:
-zawsze chciałem mieć front od V6 razem z nim założyłem KIT 60/40:
-później założyłem kierownicę Nardi Torino, którą kupiłem na handel:
-dodatkowe zegary (początkowy plan był na wykończenia w drewnie):
-zmiana kierownicy na sline z A6 C5
-zmiana foteli na szare kubełki z regulowanymi lędźwiami i podgrzewanymi dupami:
-Wtryski 0.205mm AFN, komputer 16bit, soft od Kostrza z odcinką przy 4200rpm:
https://www.youtube.com/watch?v=yW7rB8Fl9_Y
-założyłem deskę poliftową, uruchomiłem klimatyzację, zrobiłem całe czerwone lampy z tyłu i przód lekko przyciemniłem:
-postanowiłem pozbyć się głośników z półki, więc założyłem drugą półkę z wyciętą płytą pod materiałem w miejscach głośników które wylądowały pod półką <ok>
przed:
i po:
-przyszedł czas na zmianę zegarów z tych w drewnie na czarne:
-kolegi ojciec miał zamiar oddać na złom swoje quattro więc powiedział żebym zabrał co mi się podoba ale żeby była kompletna wpadły takie fanty:
- wyświetlacz temperatury zewnętrznej
- bańka do dodatkowych zegarów
- czarny dywan
- znaczek quattro ale na pamiątkę bo raczej go nie założę
- ori dywaniki materiałowe z logiem audi
- osłony na śruby od poduszek amortyzatorów
- osłona akumulatora
- lampa tylna ori Hella
- zaślepka w klapę na lampę
Na złomie dawali za nią 1000zł gdybym miał nawet bym się nie zastanawiał, więc dałem cynk znajomemu i uratowałem ją przed śmiercią
- boczki po ostatnim lifcie na przód:
- i druga deska kupiona okazyjnie bo moja ma delikatne pęknięcie, które mnie denerwowało :
-USy już w drodze, prawa jest poklejona i czeka na wymianę albo spawanie:
przymiarka na aucie:
-cykorłapki z ori lampkami i wiązką:
- przy okazji montażu muszę okleić podsufitkę bo trzyma się na patencie poprzedniej właścicielki czyli na pinezkach:
-
- jako, że jest zima, a fotele mają maty postanowiłem w końcu to uruchomić. Kupione ori wiązki do podgrzewania foteli:
- i obowiązkowo do elektrycznych szyb, elektryczne lusterka:
sufit w trakcie klejenia:
-kupione felgi na sezon, miało nie być Avusów ale trafiły się w dobrej cenie:
-wpadły "cztery koła na klapę"
a później tablica w wymiarach USA razem z lampami:
Róbmy Audi, nie samymi Golfami człowiek żyje
Offline
naprawdę świetne auto, wielokrotnie mijałem Ciebie busem w sobotnie poranki jak wracałem z Danii.
Audi 80 112ps VW Polo 75ps VW Golf mk2 90ps BMW e34 525i 192ps VW Corrado 2.0 115ps BMW e34 520i 150ps VW Corrado 2.0 170ps BMW e34 525i 170ps Astra Bertone F 2.0 115ps VW Passat b4 VR6
Offline
dzięki za dobre słowa
Róbmy Audi, nie samymi Golfami człowiek żyje
Offline
Strony: 1